מנסה להיכנס להריון? תתחילי לנוע!

כי לנוע – זה הכי חשוב!

מחקרים מוכיחים שקיים קשר ברור בין פעילות גופנית מבוקרת המותאמת  ליכולת ולכושר של האישה לבין כניסה להריון.

אולי מעולם לא נהנית לעשות פעילות גופנית ואולי את דווקא כן אוהבת פעילות גופנית אבל לא מוצאת  לכך זמן,

אך פעילות משמעותית ומידתית – קריטית לכניסה להריון!

תנועה= חיים.

בעבר נשים היו פעילות כחלק מאורח החיים והפעילות היומיומית,

אולם היום אנחנו יושבות רוב היום וזרימת הדם נעצרת באגן ולא מגיעה לאיברי הרבייה.

בנוסף חוסר הזרימה עלול לגרום לחוסר איזון הורמונלי, לרמות גבוהות של   FSH ועוד  ולכן עלינו להכניס תנועה לחיינו באופן יזום.

ישנם המון דרכים להיות בתנועה, ומתוכם תוכלי למצוא את הפעילות שמתאימה לך ממנה תהני.

הליכה, ריצה, שחייה, יוגה נשית, רכיבה על אופניים, חדר כושר, ריקוד ועוד.

ההנאה מהתנועה היא מאד חשובה כדי שתוכלי להתמיד בפעילות.

התנועה עוזרת לך להיות אקטיבית בתהליך הכניסה להריון ולשפר את פוריותך באופן טבעי!

אני רוצה לספר לך על תרגילים בתנועה אותם אני מלמדת נשים כדי להיכנס להריון,

בשיטת אביבה – תירגול תנועתי לאיזון הורמונלי ושיפור הביוץ.

זוהי פעילות גופנית ייחודית המתמקדת באיברי הרבייה הנשיים.

היא נועדה לשפר את זרימת הדם ,להניע, לחמם ולעסות את הרחם והשחלות

כדי להביאם לפעילות תקינה ובריאה ולעזור להיכנס להריון.

התרגילים הם פשוטים לתירגול, מהנים ומתאימים לכל אישה ללא רקע בתנועה.

התנועות בתרגילים מתמקדות באגן וגורמות לטילטול, גילגול והנעה של  האגן.

לפרטים נוספים על תירגול תנועתי כדי להיכנס להריון:

מיכל קורן – עוזרת לנשים להיכנס להריון בדרך רגועה, בריאה, מהנה ומעצימה באחריות מלאה!

ליצירת קשר ושאלות, מלאי את הפרטים:







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *