מתכון למשקה חיזוק לנשים בהריון ואחרי לידה

מתכון מאוד מומלץ שנתנה לי איילת קופל להב המעולה שגם היא מלווה נשים בהריון, בלידה ולאחריה ונמצאת בגליל העליון.
המתכון מיועד לתת לאשה את כל מרכיבי התזונה החיוניים על מנת לאזן ולחזק את הגוף (ברזל, סידן, ויטמינים ומינרלים).
חברה בהריון שמלווה על ידה אמרה שהמשקה די טעים ושמאז שהיא שותה אותו היא מרגישה רעננה וחזקה ולא מרגישה צורך לשתות קפה בשביל לתפקד.
המשקה מחומרים פשוטים למדי ופשוט להכנה, אז הנה הוא לטובת כולן:
·         3-4 עלי חסה (אם אפשר אורגניים אז כמובן שזה אפילו יותר טוב)
·         כמה עלי בייבי/עלי תרד/סלרי (הסלרי משנה קצת את הטעם – לא מתאים לכל אחת)
·         חופן אגוזי מלך
·         תפוח אחד ירוק
·         כף טחינה גולמית (אם רוצים להשקיע אז איילת ממליצה על טחינת אמארה – טחינה אתיופית עם המון סידן)
·         בקיץ אפשר להוסיף חופן פירות יער (למשדרגים – אפשר לשים ג'וזי ברי שניתן לקנות בחנויות טבע)
·         תמר
·         1/2 כוס מים (אם יוצא סמיך אפשר להוסיף עוד קצת מים)
·         עוד שידרוג שאיילת ממליצה למי שרוצה – להוסיף גרגירי צ'יאה (chia)

שמים הכל בבלנדר – טוחנים עד שנהפך למשקה אחיד.
הכמות מספיקה לשתי כוסות. אפשר לשתות את שתיהן בתור מנת בוקר או לחלק למנת בוקר ומנת צהריים (לא לשמור ליותר זמן מזה כי זה מאבד הרבה מהערך).
פשוט שותים וזהו.

אם ניסיתן וזה עבד – תכתבו תגובה לטובת כולן.
בהצלחה!

ליצירת קשר ושאלות, מלאי את הפרטים:







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *