אז מה זה בעצם שיאצו?

פירוש המילה שיאצו הוא לחיצת אצבע. מקורו של השיאצו ביפן והוא מבוסס דווקא על השכנים בסין ועל עקרונות הרפואה הסינית. לפי הרפואה הסינית, הגוף מרושת לאורכו ברשת של תעלות אנרגיה המכונות מרדיאנים כל מרידיאן מייצג את אחד האברים הפנימיים בגוף ואחראי על תפקודים שונים באדם.
הטיפול
בעת טיפול שיאצו , אני מתייחסת לא רק לסימפטום, אלא למכלול השלם של האדם שמולי.
אני מבצעת תשאול דרכו אני מאבחנת איכן נמצא חוסר האיזון, אני מקשיבה לך דרך הידיים ומתחילה בטיפול..
על מזרון עם בגדים נוחים באווירה תומכת ורגועה
מנענעת, מותחת לוחצת מעסה והנה.. הגוף נרגע החסימות נפתחות ותחושה של רוגע ושקט עוטפת אותך-כוח הריפוי הטבעי של הגוף מתעורר.
כחלק מהטיפול אני משלבת תרגילים ,דמיון מודרך ותטה הילינג. פעמים רבות מטופלת נשלחת הביתה עם שעורי בית- טיפול בטן עצמי, נקודות אקופרסורה ללחיצה בבית, הנחיות לתזונה ועוד.
ובמה השיאצו יכול לעזור?

  • שיאצו לפוריות – בשיאצו נטפל כדי להסדיר את המחזור החודשי, נחזק את הגוף לקראת הביוץ, נרגיע את המתח ונסדיר את זרימת האנרגיה והדם בגוף.
  • שיאצו בהריון – טיפולי השיאצו בטוחים במשך כל תקופת ההיריון ואישה בריאה אינה צריכה לחשוש מפניהם .טיפול שיאצו בהריון מעניק תמיכה והזנה מקל ואף פותר בעיות- בחילות, עייפות כאבי אגן וגב, בצקות ונדודי שינה..
  • זירוז לידה טבעי באמצעות שיאצו – המגע האפקטיבי מרגיע ומאזן מאפשר שחרור וגמישות לקראת הלידה. הטיפול משלב נקודות לחיצה שמטרתן הפעלת האזורים הקשורים בביסוס העובר, יצירת צירים, הגמשה ופתיחה של צוואר הרחם.
  • אחרי לידה – זוהי תקופה שאנו זקוקות בה למרב התמיכה והחיזוק השיאצו תורם להתאוששות טובה ולחיזוק היולדת- חיזוק אנרגטי, הקלה על כאבי גב , חיזוק זרימת החלב, הקלה על מתח ודיכאון.
  • ובנוסף – שיאצו לילדים, שיאצו למבוגרים-לבעיות שלד, עיכול, נשימה, מתח וחרדה.

ליצירת קשר ושאלות, מלאי את הפרטים: