מוהלים באזור עפולה והעמקים

מוהלים באזור עפולה

ברית מילה – מצד אחד זה אחד האירועים שנראה לנו מובן מאליו, ומצד שני, יותר ויותר הורים היום שואלים את עצמם האם לעשות ברית בכלל ואם כן, באיזה אופן. אנחנו מאמינות כי כל החלטה שהתקבלה מתוך מודעות ובחירה היא החלטה נכונה וטובה. כדי שתוכלו ללמוד על הנושא בעצמכם, להבין את מקורותיו, את יתרונותיו וחסרונותיו ואת האפשרויות השונות ריכזנו לכם שני דברים:

  1. קישורים למאמרים ומקורות מידע בנושא שתוכלו ללמוד בעצמכם.
  2. המלצות לגבי מוהלים ומוהלים רופאים מהאזור.

אתרים ומאמרים שמציגים מידע לגבי ברית המילה מבחינה הלכתית, רפואית וחברתית. מתוך אתר דעת אמת – על ההצדקה הדתית לברית המילה והתיחסויות מהתנ"ך ומהפרשנים. מאמר של חנוך בן ימיני על ברית המילה ועל חלופותיה – מעניין, מקצועי ופותח את הראש דיון על ברית המילה ביהדות מתוך אתר באופן טבעי מתוך אתר חופש – נתונים על ברית מילה, קישור לטקס חלופי ועוד סקירה על המחקר הרפואי על ברית מילה אתר קה"ל – קהילת הורים לילדים שלמים (לא נימולים) מתוך אתר גונן – מידע חיוני להורים על ברית מילה – על תפקיד העורלה כל המדור שעוסק בברית מילה בפורום "באופן טבעי" עם הרבה דפים מעניינים ודיונים בנושא מכל הכיוונים כולל חוויות של הורים לילדים לא נימולים. חוות דעת מאמהות לגבי מוהלים מהאזור: למי שמחפשות מוהל שהוא רופא, שאלנו בשבילן בפייסבוק והנה התגובות שקיבלנו:

  • "דר ירדני מעולה כירורג ילדים עובד גם במרכז רפואי אסף בעפולה, גמיש לגבי מקום. מהל את שני הבנים הצעירים שלי 052-8723601" "הוא רופא בבית חולים העמק בעפולה מאוד ממולץ" "לא מנסיון לשמחתי אבל גם אני שמעתי דברים טובים על ד"ר ירדני." "ד"ר ירדני מקסים. עשינו מילה לפני חודש וזה 1000 ש"ח"
  • "ממליצה על ד״ר יפים קנדליס. כירורג ילדים מבני ציון. הגיע אלינו הביתה (יקנעם)"
  • "יולדת שליויתי היתה מאוד מאוד מרוצה מד"ר צבי שטיינר מהלל יפה- כירורג ילדים. לא מוהל מוסמך אבל עושה טקס "דתי" אם מבקשים או אם קולט שהמשפחה הרחבה יותר מצפה."
  • "ולדמן, רופא עור ומוהל . מקסים , נעים, מרגיע. עושה טקס דתי לייט… אפשר בבית שלכם, באזור חיפה"

מוהלים באזור עפולה, עמק יזרעאל, גלבוע והסביבה

יהודה חודדה מעפולה – מוהל מוסמך של הרבנות ומשרד הבריאות

חיים רחמים מעפולה

המלצות מקוראות באתר:

      • "מהנסיון האישי שלי ושל חברות נראה שזה כמעט לא כואב לתינוק (הם בוכים בעיקר בגלל שמפשיטים ומחזיקים אותם), לא משתמש ביין אלא בקצת תירוש, שם תחבושת שמותר להמשיך לרחוץ את התינוק והיא נופלת בעצמה, לא עושה טקס מציצת דם, לא קושרים את התינוק לקרש כמו שראיתי בבריתות אחרות ולא מציגים אותו לראווה. המחיר הוא בהתאם לסיכום בינכם. אני חושבת שזה בסביבות 700 ש"ח. מגיע לכל הארץ. אני יודעת שהתפרסמה כתבה על תינוק מעפולה שהוא מל והיה לו דימום. לא יודעת על זה הרבה מידע. אם אני מבינה נכון זה חלק מהסיכון שבברית המילה, שמדי פעם יש תקלות וזה סביר שאצל מישהו שעושה המון בריתות תמצאו גם מקרים בהם משהו השתבש. תעשו את השיקולים שלכם." נעמה סלע
      • "המוהל רחמים מעפולה הוא אדם מקסים , נחמד ונעים. עשה אצלנו בריתות לכל הקיבוץ וגם לבן שלי. הוא נקי ומאוד מקצועי וחוסך את כל הטקסים מסביב. עושה טקס מסורתי קצר, מברך וחותך.  לנו נפלה התחבושת כי הילד שילשל 10 דקות אחרי הברית והיה נראה לי שהכל שם הזדהם (מההיסטריה) והוא חזר תוך שעתיים , שטף את הילד, החליף תחבושת והחזיק אותו על הידיים קרוב לשעה . הילד נרדם עליו והיה מבסוט. בקיצור מומלץ ביותר.הטלפון שלו 052-2791376" עינת מאור

אספה נעמה סלע – דולה, מדריכת הכנה ללידה ומדריכת הנקה, נצרת עילית 052-4696834

נשמח לשמוע מכם על עוד מוהלים, איפה הם עובדים, איך התרשמתם מהם, מה המחיר ומה מאפיין אותם. נשמח לשמוע גם אם יש לכם הערות על הדף, טעויות שמצאתם או דברים שצריך לעדכן. 

ליצירת קשר ושאלות, מלאי את הפרטים: